21 February 2009, 22:30
Klopt, maar let wel op voor 264 deuren!
Ik ken namelijk iemand die zijn 244 wilde restaureren met 264 deuren, en daarvan pasten de deursloten niet. Het was 'nog een heel gedoe' om alles precies passend te maken.
Sowieso zijn er weinig mooie gave deuren van voor 1986 te vinden (zonder die foeilelijke plastic strips aan de onderkant). Ik zoek er ook al een tijd naar maar dan (om het extra lastig te maken) in de kleur coronado gold metallic (135). Dus als iemand die heeft liggen (m.n. linker voorportier)... laat dan wat horen AUB ;D
Succes!
Ik ken namelijk iemand die zijn 244 wilde restaureren met 264 deuren, en daarvan pasten de deursloten niet. Het was 'nog een heel gedoe' om alles precies passend te maken.
Sowieso zijn er weinig mooie gave deuren van voor 1986 te vinden (zonder die foeilelijke plastic strips aan de onderkant). Ik zoek er ook al een tijd naar maar dan (om het extra lastig te maken) in de kleur coronado gold metallic (135). Dus als iemand die heeft liggen (m.n. linker voorportier)... laat dan wat horen AUB ;D
Succes!
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)