19 February 2009, 23:42
potverdorie, m'n 245 Tic moest gekeurt worden, en ik heb er in het jaar dat ik haar heb ( sinds 5 feb. 2008 op NL. kenteken, al heb ik haar al een half jaar langer, even gestald ;D)maar ongeveer 7000 km mee gereden, daar ik nog 7-9 andere voitures heb :-\ :-\.
nu blijkt dat de remslangen voor ( verleden jaar venieuwd!) de achterschijven, rechterachterhandrem en de banden ( wist ik al) niet voldoen aan de eisen.
maar daar ik er niet veel km's mee heb gereden, alles qua remmerij zo ongeveer is vernieuwd, verbaasd het mij dat het niet door de keuring heen komt.
meer mensen deze ervaring??
en is alles achter qua maat/merk ( Girling /ATE) hetzelfde of zijn deze verschillen alleen voor gemonteerd?
nu blijkt dat de remslangen voor ( verleden jaar venieuwd!) de achterschijven, rechterachterhandrem en de banden ( wist ik al) niet voldoen aan de eisen.
maar daar ik er niet veel km's mee heb gereden, alles qua remmerij zo ongeveer is vernieuwd, verbaasd het mij dat het niet door de keuring heen komt.
meer mensen deze ervaring??
en is alles achter qua maat/merk ( Girling /ATE) hetzelfde of zijn deze verschillen alleen voor gemonteerd?
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99