11 February 2009, 10:16
Lukie5704 schreef:Hoi,
Ik zal me eerst even voorstellen.
Mijn naam is Luc Kluijtmans en kom uit Geffen.
Ik ben 51 jaar en rijd dagelijks in een Ford Mondeo.
In het verleden heb ik een lichtblauwe Volvo 244 gehad.
Deze heb ik in een zeer vervelende periode moeten verkopen.
Gelukkig sta ik nu voor de keuze van een Volvo oldtimer als 2e wagen. Puur voor het genot.
Maar nu sta ik voor de keuze van een wederom lichtblauwe 244GL, waaraan erg veel is gebeurd. De enige echte kwaal is nadat de wagen in zijn geheel is overgespoten de linkerwielkast weer roest vertoont. Deze wagen heb ik vanmorgen met veel plezier gereden. De wagen rijd op gas en kost me ââ¬3500 plus ââ¬350 voor het spuitwerk.
De wagen is nog te zien op Marktplaats in Amsterdam.
Vervolgens zag ik een Volvo 264GLE in Nijmegen die volledig hard zou zijn. De prijs daarvan heb ik reeds teruggebracht naar ââ¬5250
Ga morgen proefrijden!!!! Deze rijd op benzine. Te vinden op Gaspedaal.nl
Ik ben wat terughoudend met specificaties en adressen omdat ik geen bedrijven of personen uit wil spelen tegen elkaar. Maar alles staat voor degene die me een advies zouden willen geven op de vermelde sites.
Maar nu hoewel ik besef dat het misschien appels met peren vergelijken is. Waar moet ik op letten, wat is een goede keus?
Tweede vraag: Is een goed onderhouden auto reeds gered met een normale tectyl behandeling of met een uitgebreide zoals bij de firma Gosliga in Friesland?
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Gr Luc
Hoi Luc,
Volgens mij geef je zelf al het antwoord: 264 Puur voor het genot!
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)