10 February 2009, 00:37
244 is gewoon mooier :-X
pff zegt iemand met 2 viercilindertjes
Ik zou gewoon beide auto's rijden en beoordelen. Een slecht lopende motor is zo vervangen, aanbod genoeg zelfs 6cilinders en zeker betalbaar.
(roest)schade is altijd moeilijk te beoordelen, kan idd een dichtgeplamuurd of slecht voorbehandeld overgespoten auto zijn. Plaatwerken en spuiten kan dan al aardig in de papieren lopen.
Voor iemand die er dagelijks zo goedkoop mogelijk mee wil rijden zou ik ook meteen 244/240roepen. Maar voor de hobby is een mooie 264 ook zeker de moeite waard om in overweging te nemen
pff zegt iemand met 2 viercilindertjes
Ik zou gewoon beide auto's rijden en beoordelen. Een slecht lopende motor is zo vervangen, aanbod genoeg zelfs 6cilinders en zeker betalbaar.
(roest)schade is altijd moeilijk te beoordelen, kan idd een dichtgeplamuurd of slecht voorbehandeld overgespoten auto zijn. Plaatwerken en spuiten kan dan al aardig in de papieren lopen.
Voor iemand die er dagelijks zo goedkoop mogelijk mee wil rijden zou ik ook meteen 244/240roepen. Maar voor de hobby is een mooie 264 ook zeker de moeite waard om in overweging te nemen
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst