30 January 2009, 20:32
LH blijft er voorlopig even in, bovendien is het niet meteen goedkoop om MS/KDfi te gaan. Gelukkig zijn dingen als wideband en sensoren wel grotendeels te gebruiken. met de juiste software en veel tijd is er behoorlijk wat af te stellen
(niet dat ik dat zelf kan.. haha)
Beide systemen kun je veel mee, met aftermarket wel duidelijk meer. De andere 760 krijgt Kdfi, die heeft nog K-jet en dat gaat er tzt uit.
power dump lijkt me wel te doen, e-boost controller icm de juiste pinnen van LH/EZK om de ontsteking te retarden, dan komt er niet meer veel pit uit
(niet dat ik dat zelf kan.. haha)Beide systemen kun je veel mee, met aftermarket wel duidelijk meer. De andere 760 krijgt Kdfi, die heeft nog K-jet en dat gaat er tzt uit.
power dump lijkt me wel te doen, e-boost controller icm de juiste pinnen van LH/EZK om de ontsteking te retarden, dan komt er niet meer veel pit uit
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

