Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 245)
#35
LH blijft er voorlopig even in, bovendien is het niet meteen goedkoop om MS/KDfi te gaan. Gelukkig zijn dingen als wideband en sensoren wel grotendeels te gebruiken. met de juiste software en veel tijd is er behoorlijk wat af te stellen Smile (niet dat ik dat zelf kan.. haha)
Beide systemen kun je veel mee, met aftermarket wel duidelijk meer. De andere 760 krijgt Kdfi, die heeft nog K-jet en dat gaat er tzt uit.
power dump lijkt me wel te doen, e-boost controller icm de juiste pinnen van LH/EZK om de ontsteking te retarden, dan komt er niet meer veel pit uit Smile
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord


Berichten in dit topic
B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 245) - door Jelmar - 25 January 2009, 17:30
B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 245) - door Jelmar - 29 January 2009, 01:17
B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 245) - door Dirk242 - 29 January 2009, 14:56
B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 245) - door Jelmar - 29 January 2009, 16:31
B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 245) - door Jelmar - 30 January 2009, 03:50
B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 245) - door Jelmar - 30 January 2009, 18:54
B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 245) - door Jw240 - 30 January 2009, 20:32

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Gasklephuis b6304 op b230f JoostV6 5 5.474 29 January 2012, 20:30
Laatste bericht: Jw240
  B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 264) JoostV6's ombouwtopic JoostV6 24 14.165 7 November 2010, 22:14
Laatste bericht: JoostV6
  B21A eruit, B6304 erin, hoe en wat? stockholmmarathon 14 8.697 5 May 2010, 15:10
Laatste bericht: stockholmmarathon

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)