29 January 2009, 10:48
Jelmar schreef:@flip_21; dus als jij strax 280pk gaat maken (die kant wilde je op als ik me niet vergis), dan geef je dat braaf aan bij de RDW ? inclusief de uitdraai van de rollenbank?
Zo ja, dan wens ik jouw echt afgrijselijk veel succes om dat op kenteken te krijgen met dat vermogen.
En aangezien jouw leeftijd (geen idee hoeveel jaar je al schade vrij rijd maar ik gok 0 of 1) wens ik je nog veeeeeel meer succes het zaakie dan verzekerd te krijgen.
En ALS je het al verzekerd krijgt (zelfs met 200pk) dan betaal je je werkelijk waar arm.
het er in zetten van de 200 pk motor, dat keuren, dat is bij de RDW niet echt moeilijk. met de juiste documenten (mbt motor) is het niet meer dan een geluidstest en technische keuring. Kost wat maar dan is het ook officieel.
Hoe het zit met meer power later weet ik niet zeker. Volgens mij doen ze er niet al te moeilijk over (wat ik van enkele mensen gehoord heb). Bijv chiptuning, daarvoor gaan mensen ook niet naar de rdw om om te keuren etc, en daarmee rijden heel wat mensen mee rond. Natuurlijk is er meer in de planning dan alleen een chippie.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni