Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 245)
#25
Bozzma schreef:Een her-keuring bij de RDW is niet eens noodzakelijk. Bij de APK hoeft men niet meer te letten op het aantal cilinders. Met 200PK blijft de 240 nog binnen de "opvoergrens". Het vermogen is eigenlijk maar weinig toegenomen ten opzichte van de sterkst geleverde 240 met B21ET motor.

Als je een auto ook daadwerklijk wilt gebruiken is dit ZEER dom om te zeggen. Ik snap niet dat je er dan nog de straat mee op durft.
De APK is geen probleem, de verzekeringsmaatschappij etc. wel.

De boetes die ik gezien heb lopen op tot €30.000,- en nog heel wat uurtjes taakstraf. En de verzekering vergoed niets. Kun je misschien de rest van je leven gaan betalen, omdat je te lui was om een geldig kentekenbewijs te krijgen.... slim hoor.
760 | Groen | Snel
Antwoord


Berichten in dit topic
B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 245) - door Jelmar - 25 January 2009, 17:30
B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 245) - door flip_21 - 28 January 2009, 21:26
B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 245) - door Jelmar - 29 January 2009, 01:17
B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 245) - door Dirk242 - 29 January 2009, 14:56
B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 245) - door Jelmar - 29 January 2009, 16:31
B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 245) - door Jelmar - 30 January 2009, 03:50
B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 245) - door Jelmar - 30 January 2009, 18:54

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Gasklephuis b6304 op b230f JoostV6 5 5.474 29 January 2012, 20:30
Laatste bericht: Jw240
  B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 264) JoostV6's ombouwtopic JoostV6 24 14.165 7 November 2010, 22:14
Laatste bericht: JoostV6
  B21A eruit, B6304 erin, hoe en wat? stockholmmarathon 14 8.697 5 May 2010, 15:10
Laatste bericht: stockholmmarathon

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)