Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 245)
#24
Een D5 weegt niet echt meer dan een redblock. 185kg voor alles. Nu de nieuwe Biturbo mss iets meer, maar het gaat om gewicht dat met het verplaatsen van de accu en de ruitensproeiertank etc naar de achterkant grotendeels te compenseren is.

zoals je zegt, het blijft binnen de grens van de B21ET etc qua vermogen, volvo heeft in enkele landen zelfs een vermogen tot 220 pk vrijgegeven met de juiste remmen (de gewone geventileerde). Als je een dergelijk papier kunt voorleggen aan de RDW kan dat het wel waard zijn. kan problemen voorkomen mocht er eens een ernstig ongeluk gebeuren (boetes die niet mis zijn heb ik begrepen).

meer info oa: http://www.nurburgring.nl/forum/viewtopic.php?t=3544
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord


Berichten in dit topic
B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 245) - door Jelmar - 25 January 2009, 17:30
B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 245) - door Jw240 - 28 January 2009, 19:19
B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 245) - door Jelmar - 29 January 2009, 01:17
B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 245) - door Dirk242 - 29 January 2009, 14:56
B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 245) - door Jelmar - 29 January 2009, 16:31
B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 245) - door Jelmar - 30 January 2009, 03:50
B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 245) - door Jelmar - 30 January 2009, 18:54

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Gasklephuis b6304 op b230f JoostV6 5 5.169 29 January 2012, 20:30
Laatste bericht: Jw240
  B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 264) JoostV6's ombouwtopic JoostV6 24 13.411 7 November 2010, 22:14
Laatste bericht: JoostV6
  B21A eruit, B6304 erin, hoe en wat? stockholmmarathon 14 7.565 5 May 2010, 15:10
Laatste bericht: stockholmmarathon

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)