28 January 2009, 19:19
Een D5 weegt niet echt meer dan een redblock. 185kg voor alles. Nu de nieuwe Biturbo mss iets meer, maar het gaat om gewicht dat met het verplaatsen van de accu en de ruitensproeiertank etc naar de achterkant grotendeels te compenseren is.
zoals je zegt, het blijft binnen de grens van de B21ET etc qua vermogen, volvo heeft in enkele landen zelfs een vermogen tot 220 pk vrijgegeven met de juiste remmen (de gewone geventileerde). Als je een dergelijk papier kunt voorleggen aan de RDW kan dat het wel waard zijn. kan problemen voorkomen mocht er eens een ernstig ongeluk gebeuren (boetes die niet mis zijn heb ik begrepen).
meer info oa: http://www.nurburgring.nl/forum/viewtopic.php?t=3544
zoals je zegt, het blijft binnen de grens van de B21ET etc qua vermogen, volvo heeft in enkele landen zelfs een vermogen tot 220 pk vrijgegeven met de juiste remmen (de gewone geventileerde). Als je een dergelijk papier kunt voorleggen aan de RDW kan dat het wel waard zijn. kan problemen voorkomen mocht er eens een ernstig ongeluk gebeuren (boetes die niet mis zijn heb ik begrepen).
meer info oa: http://www.nurburgring.nl/forum/viewtopic.php?t=3544
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni