28 January 2009, 14:08
Mijn ervaringen met de B21 en B23 op lpg zijn prima.
Ik heb overigens geen ervaring met lpg en injectie.
In dat geval schijnt goed onderhoud van onstekingsdelen belangrijk te zijn i.v.m. mogelijke backfires. Er zijn verschillende topics hierover.
Wat de km. stand betreft: het is wel belangrijk om te weten hoeveel jaar de lpg installatie er al in zit en of de kop evt. al een keer gereviseerd is.
Mijn verbruik op lpg is maximaal 1 op 7 op lpg (carburateurmotor) maar ik heb op het forum ook al gelezen van iemand die boven de 1 op 10 haalt op lpg.
Ik heb overigens geen ervaring met lpg en injectie.
In dat geval schijnt goed onderhoud van onstekingsdelen belangrijk te zijn i.v.m. mogelijke backfires. Er zijn verschillende topics hierover.
Wat de km. stand betreft: het is wel belangrijk om te weten hoeveel jaar de lpg installatie er al in zit en of de kop evt. al een keer gereviseerd is.
Mijn verbruik op lpg is maximaal 1 op 7 op lpg (carburateurmotor) maar ik heb op het forum ook al gelezen van iemand die boven de 1 op 10 haalt op lpg.