27 January 2009, 00:45
TheSaint77 schreef:Jw240 schreef:misschien kun je de schakelaar wel goed calibreren door bij een tankstation de bandenvuller te gebruiken. Oud ventiel even aanpassen, slangklemmetje, hoppa.
die dingen bij tankstations deugen bijna nooit! Ik heb tests gelezen en zelf ook ervaren dat ze heel vaak enorm afwijken. Erg jammer. Dus daar zou ik dan niet echt van uit gaan. Beter even een compressortje scoren. Zoals Ticcie al zegt...dat is onmisbaar gereedschap als je echt vaak klust! Ik wil er ook een!
nu herinner ik weer dat die dingen (soms) zo rot als maar kan zijn, heb er wel eens iets over gehoord. Een compressor is idd zeer handig. Probeer zo groot mogelijk als het budget toelaat. Ik heb er een van Aircraft, 4 pk, geeft veel lucht.
/offtopic
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

