25 January 2009, 14:47
De motor:
![[Afbeelding: 960motor11.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii177/volvia240/960motor11.jpg)
Zelf nieuwe steunen maken, je gebruikt de bevestiging en rubbers van de 960:
![[Afbeelding: motorfastbygge21.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii177/volvia240/motorfastbygge21.jpg)
![[Afbeelding: motorfastbygge31.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii177/volvia240/motorfastbygge31.jpg)
![[Afbeelding: motorfastbygge41.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii177/volvia240/motorfastbygge41.jpg)
De accu moet verhuizen naar de andere kant:
![[Afbeelding: batterihylla11.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii177/volvia240/batterihylla11.jpg)
Klaar voor de motor:
![[Afbeelding: motorfaste81.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii177/volvia240/motorfaste81.jpg)
Versnellingsbaksteun van een AW71 past zonder aanpassing:
![[Afbeelding: motormontering111.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii177/volvia240/motormontering111.jpg)
Motor zit erin:
![[Afbeelding: motormontering41.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii177/volvia240/motormontering41.jpg)
![[Afbeelding: motormontering71.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii177/volvia240/motormontering71.jpg)
Uitlaat gebruik je de voorpijp van de 960 met een 2"5 systeem voor een 240:
![[Afbeelding: avgassystem31.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii177/volvia240/avgassystem31.jpg)
Bedrading uitzoeken is een uitdaging, al lijkt het zo overzichtelijk:
![[Afbeelding: elsystem11.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii177/volvia240/elsystem11.jpg)
En klaar:
![[Afbeelding: motorrum51.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii177/volvia240/motorrum51.jpg)
![[Afbeelding: lyg08_131.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii177/volvia240/lyg08_131.jpg)
![[Afbeelding: vxlspak21.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii177/volvia240/vxlspak21.jpg)
![[Afbeelding: 960motor11.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii177/volvia240/960motor11.jpg)
Zelf nieuwe steunen maken, je gebruikt de bevestiging en rubbers van de 960:
![[Afbeelding: motorfastbygge21.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii177/volvia240/motorfastbygge21.jpg)
![[Afbeelding: motorfastbygge31.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii177/volvia240/motorfastbygge31.jpg)
![[Afbeelding: motorfastbygge41.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii177/volvia240/motorfastbygge41.jpg)
De accu moet verhuizen naar de andere kant:
![[Afbeelding: batterihylla11.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii177/volvia240/batterihylla11.jpg)
Klaar voor de motor:
![[Afbeelding: motorfaste81.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii177/volvia240/motorfaste81.jpg)
Versnellingsbaksteun van een AW71 past zonder aanpassing:
![[Afbeelding: motormontering111.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii177/volvia240/motormontering111.jpg)
Motor zit erin:
![[Afbeelding: motormontering41.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii177/volvia240/motormontering41.jpg)
![[Afbeelding: motormontering71.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii177/volvia240/motormontering71.jpg)
Uitlaat gebruik je de voorpijp van de 960 met een 2"5 systeem voor een 240:
![[Afbeelding: avgassystem31.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii177/volvia240/avgassystem31.jpg)
Bedrading uitzoeken is een uitdaging, al lijkt het zo overzichtelijk:
![[Afbeelding: elsystem11.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii177/volvia240/elsystem11.jpg)
En klaar:
![[Afbeelding: motorrum51.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii177/volvia240/motorrum51.jpg)
![[Afbeelding: lyg08_131.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii177/volvia240/lyg08_131.jpg)
![[Afbeelding: vxlspak21.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii177/volvia240/vxlspak21.jpg)
262C ‘78 | Amazon Combi ‘67 | V90 ‘98 | 245GLT ‘87 | 245GL ‘78 | 244GL Classic ‘93 | 245GL Classic ‘93 | 244GL ‘86 | 1800ES ‘73 | Saab 9-3 2.0T Cabrio ‘07 | XC70 2.5T ‘05 | XC70 2.5T ‘04 | XC90 V8 ‘07 | 245GL ‘82 | 265GLE ‘78 | 245DL ‘76 | 745GLE ‘86 | V90 T6 CC OR '19