20 January 2009, 18:25
Zou je de ontsteking cijfermatig willen onderbouwen dan zal je volgens mij een lambda sensor in je uitlaat moeten zetten en zo de verbrandingswaarden onder de meest voorkomende belasting (of/ en toerental(?)) moeten aflezen. Op die manier kan je je zaken onderbouwen en aanpassen, of je dat ook wilt is een 2e. Zou er zelf naar willen streven dat ie dan altijd de juiste verbrandingswaarden zou aangeven,⦠En dan moet ik toch ff een inhoudelijke tsjet met de ons bekende en wel edele heer Bozzzzzzma moeten hebben ( en m´n carb aan de muur moeten hangen)

Weet niet wanneer je de afstelling zou doen dmv een vermogensbank (hoogste vermogen bij vooraf bepaald toerental) de juiste afstelling hebt maar naar mijn (boeren verstand) idee zou je er redelijk in de buurt moeten zitten. ???

Weet niet wanneer je de afstelling zou doen dmv een vermogensbank (hoogste vermogen bij vooraf bepaald toerental) de juiste afstelling hebt maar naar mijn (boeren verstand) idee zou je er redelijk in de buurt moeten zitten. ???