19 January 2009, 01:57
voor de voorzijde zou ik voor de je bilsteins en de verlagingsveren gaan: geen probleem met drempels. Je levert wel iets aan comfort in, maar echt niet veel.
Voordeel van je achterzijde is dat je t makkelijk kunt proberen en wisselen. Ik zou in eerste instantie gaan voor de rode koni en de verlagingsveren - optie 4 : - ). Misschien is het na 180dkm wel tijd om de konis ietsje aan te draaien. Gastank moet niet zoveel problemen opleveren, maar als je m vaak zwaar belaadt en caravans rijdt, dan is het misschien iets teveel van het goede.
Standaardveer is vlgs mij even hoog als de verstevigde veer (als ze allebei nieuw zijn)? In dat geval zou ik de stevige veer nemen als de verlagingsveer niet goed uitpakt als optie 2 om te proberen.
Voor laag en achter normaal staat trouwens best cool: m'n broertje en saint hebben zo ook een tijd rondgereden.
Voordeel van je achterzijde is dat je t makkelijk kunt proberen en wisselen. Ik zou in eerste instantie gaan voor de rode koni en de verlagingsveren - optie 4 : - ). Misschien is het na 180dkm wel tijd om de konis ietsje aan te draaien. Gastank moet niet zoveel problemen opleveren, maar als je m vaak zwaar belaadt en caravans rijdt, dan is het misschien iets teveel van het goede.
Standaardveer is vlgs mij even hoog als de verstevigde veer (als ze allebei nieuw zijn)? In dat geval zou ik de stevige veer nemen als de verlagingsveer niet goed uitpakt als optie 2 om te proberen.
Voor laag en achter normaal staat trouwens best cool: m'n broertje en saint hebben zo ook een tijd rondgereden.
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...

