13 January 2009, 03:08
TheSaint77 schreef:echt stoer hoor, 745.000km op die teller van die 745!!! ben wel benieuwd hoe origineel hij nog is, hoeveel onderhoudt er aan gedaan is, hoeveel onderhoudt er nu aan staat te komen...wat te algehele staat is...etc etc
;D ;D
kan ik je zo al vertellen ;D
alles rammelt....als je met veel wind rijd hoor je de radio bijna niet meer. gat in de vloer bestuurderskant...gat achter de passagierstoel....blubber weggedrag....her en der gesmolten kabels van de kabelboom.....en hij markeerd overal zijn plaatsje......en nee. geen vlekje...je ziet op het grond een afdruk van alles wat vloeistoffen bezit :-[
maar ondaks dit alles....het rijd verrukkelijk 8)
groot. na 400 kilometer (volgetankt).....kan ik weer de kar voltanken....en als ik soms de stad niet uit kom is het al met de tank met 290 kilometer gedaan....en sta ik weer aan de pomp...
geinige bijzaakje....nadieselen met een benzine motor ??? ;D
3 a 4 seconden blijft ie hopeloos doorpruttelen...soms een spectakel als je de wagen voordat hij afslaat zie schudden aan de voorkant :o ;D
hier een filmpje van mijn volvo.....je hoort hem stationair zijn gangetje gaan. en nee. als ik een beetje gas geef....is het geluid niet vertraagd......hij reageert alleen iets later ;D
de link naar de film:
http://nl.youtube.com/watch?v=OXPlTcwhA1...annel_page
groet, bas