3 December 2005, 21:54
Ik weet niet of je het startproblemen kunt noemen, want hij start gewoon goed, er staat inderdaad spanning op zowel de koudestart injector als de luchthulpregelaar.
Of de termotijdschakelaar werkt? Weet niet hoe je dit zou moeten controleren (nieuwe er in zetten en kijken wat er gebeurd?).
De drukregelaar is wel goed, want zowel op gas als benzine loopt hij bij een koude motor niet lekker.
Heb inmiddels wel van een sloop volvo een luchtdrukregelaar gehaald, maar deze heeft 3 contact aansluitingen ipv 2 zoals diegene opmijn motorblok. ! van de drie is een sturingssignaal, moet nog proberen uit te vinden welke van de drie dit is. Deze luchthulpregelaar zit ook op een B28 blok en de latere b27 blokken.
Weet iemand misschien waarvoor de mircoschakelaar dient?
Ben erg benieuwd. Ook bij de sloop volvo werd deze wel goed aangestuurd via de gasregelaar. Maar voordat ik hiermee aan het werk ga (vervangen of zorgen dat hij beter aangesloten is) wil ik graag weten wat de functie hiervan is.
Carlos
Of de termotijdschakelaar werkt? Weet niet hoe je dit zou moeten controleren (nieuwe er in zetten en kijken wat er gebeurd?).
De drukregelaar is wel goed, want zowel op gas als benzine loopt hij bij een koude motor niet lekker.
Heb inmiddels wel van een sloop volvo een luchtdrukregelaar gehaald, maar deze heeft 3 contact aansluitingen ipv 2 zoals diegene opmijn motorblok. ! van de drie is een sturingssignaal, moet nog proberen uit te vinden welke van de drie dit is. Deze luchthulpregelaar zit ook op een B28 blok en de latere b27 blokken.
Weet iemand misschien waarvoor de mircoschakelaar dient?
Ben erg benieuwd. Ook bij de sloop volvo werd deze wel goed aangestuurd via de gasregelaar. Maar voordat ik hiermee aan het werk ga (vervangen of zorgen dat hij beter aangesloten is) wil ik graag weten wat de functie hiervan is.
Carlos
trotse bezitter van volvo 265 GLE V6 2.7 bj 80, americaanse uitvoering

