11 January 2009, 23:49
Punt is een beetje dat je op schrift geen emotie kan lezen. Veel van ons weten hoe sommige van ons uit een zekere hoek kunnen komen en zo ook bepaalde opmerkingen moeten opnemen. Wel is het zo dat dat dan weer geen vrijbrief kan zijn om maar te posten wat je wilt. Aan de andere kant maakt dat elke poster weer uniek wat vervolgens weer veel kleur geeft aan een het forum.
Wanneer je dus niet vaak hier rondhangt is het dus erg lastig om de karaktereigenschappen van een ieder te herkennen. Ook gezegd moet worden dat de opbouwende kritiek of beter gezegd de opmerkingen op de desbetreffende advertentie terecht zijn. Deze waren erg summier maar later goed aangevuld zodat we wisten wat er werd aangeboden. Nix aan de handshow dus.
Ennnn we moeten hier nou ook niet weer teveel ophef over gaan maken. We weten inmiddels de ware toon/ aard van de opmerkingen dus ik zou zo zeggen geef elkaar een hand, zand erover, baste, klaar, peace brother, geef elkaar nu maar even een kusje,... of zoiets,... :-\
(Lijk wel een moraalridder zeg,...?
maar aangezien ik het topic gelezen wilde ik mijn reactie op dit alles toch even kwijt)
Wanneer je dus niet vaak hier rondhangt is het dus erg lastig om de karaktereigenschappen van een ieder te herkennen. Ook gezegd moet worden dat de opbouwende kritiek of beter gezegd de opmerkingen op de desbetreffende advertentie terecht zijn. Deze waren erg summier maar later goed aangevuld zodat we wisten wat er werd aangeboden. Nix aan de handshow dus.
Ennnn we moeten hier nou ook niet weer teveel ophef over gaan maken. We weten inmiddels de ware toon/ aard van de opmerkingen dus ik zou zo zeggen geef elkaar een hand, zand erover, baste, klaar, peace brother, geef elkaar nu maar even een kusje,... of zoiets,... :-\
(Lijk wel een moraalridder zeg,...?

![[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]](http://i118.photobucket.com/albums/o108/janleendert/50230371_6_BZi3-1.jpg)