11 January 2009, 23:36
sorry, dat ik me weer geroepen voel om te reageren, maar als je in 1 "te koop topic"diverse 244's , 240's en 740´s met alleen kleur en bouwjaar zet, zonder verdere info, kom je in mijn bescheiden mening redelijk over als broodverkoper, die alleen zijn spul kwijt wil.
daar heb ik op gereageerd, heb er nota bene zijn eigen advertentie bij gezocht, want de verwijzing was dat het `ergens op tweedehands.nl stond`
dan vraag je toch op reacties, die welliswaar wat ongenuanceerder hadden kunnen zijn, maar wat ik ook al aangaf, deze beste man komt hier net kijken, en zet direct tig auto´s te koop, zonder de gebruikelijke aanvullingen qua prijs, km stand, uitvoering, foto´s motortype enz.
lijkt mij dat dat ook anders kan :-* :-*
daar heb ik op gereageerd, heb er nota bene zijn eigen advertentie bij gezocht, want de verwijzing was dat het `ergens op tweedehands.nl stond`
dan vraag je toch op reacties, die welliswaar wat ongenuanceerder hadden kunnen zijn, maar wat ik ook al aangaf, deze beste man komt hier net kijken, en zet direct tig auto´s te koop, zonder de gebruikelijke aanvullingen qua prijs, km stand, uitvoering, foto´s motortype enz.
lijkt mij dat dat ook anders kan :-* :-*
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99