10 January 2009, 15:03
Ok... dit topic is wel al oud.. maar mijn vraag hoort hier wel in thuis.
Hoeveel mag je vragen voor een 242 DL uit '79 (dus vierkante koplampen), die in wÃÂrkelijk perfecte staat is?
en met deze specs:
- 83.000 km (!)
- eerste eigenaar, jaarlijks gekeurd (Belgisch kenteken)
- B19a
- m45
- toerenteller
- geen stuurbekrachtiging
- geen trekhaak
- geen radio
- geen rechterzijspiegel
(dus lekker basic allemaal
)
- BUT: geen spÃÂ tje roest. Ok, wel twee spatjes: een plekje ter grootte van een 20ct stuk onder de achterruit (stukje tussen twee ventilatiegaatjes in) en een plekje van 1 op 2,5 cm boven de achterbumper. Verder NIETS, niks, nada: wielkastranden zijn zo gaaf alsof ze nieuw zijn, wielbakken idem, onderrand portieren etc. Lak is krasvrij, m.u.v. een paar steenslagplekjes op de motorkap (weinig).
- auto werd al die tijd weer in de garage gezet, na een rit
- alle boekjes erbij
- banden minder goed, maar wel nog gekeurd
Dus nu ben ik benieuwd.. wat mag de eigenaar (Belg) hiervoor vragen? Wat zou een realistische prijs zijn om zo'n wagen ook daadwerkelijk verkocht te krijgen (dus met taxatiewaarden ben ik niet veel..)?
Niet naar waar ik in eerste instantie op zoek was, maar in deze staat wel bijzonder verleidelijk.... :
Hoeveel mag je vragen voor een 242 DL uit '79 (dus vierkante koplampen), die in wÃÂrkelijk perfecte staat is?
en met deze specs:
- 83.000 km (!)
- eerste eigenaar, jaarlijks gekeurd (Belgisch kenteken)
- B19a
- m45
- toerenteller
- geen stuurbekrachtiging
- geen trekhaak
- geen radio
- geen rechterzijspiegel
(dus lekker basic allemaal
)- BUT: geen spÃÂ tje roest. Ok, wel twee spatjes: een plekje ter grootte van een 20ct stuk onder de achterruit (stukje tussen twee ventilatiegaatjes in) en een plekje van 1 op 2,5 cm boven de achterbumper. Verder NIETS, niks, nada: wielkastranden zijn zo gaaf alsof ze nieuw zijn, wielbakken idem, onderrand portieren etc. Lak is krasvrij, m.u.v. een paar steenslagplekjes op de motorkap (weinig).
- auto werd al die tijd weer in de garage gezet, na een rit
- alle boekjes erbij
- banden minder goed, maar wel nog gekeurd
Dus nu ben ik benieuwd.. wat mag de eigenaar (Belg) hiervoor vragen? Wat zou een realistische prijs zijn om zo'n wagen ook daadwerkelijk verkocht te krijgen (dus met taxatiewaarden ben ik niet veel..)?
Niet naar waar ik in eerste instantie op zoek was, maar in deze staat wel bijzonder verleidelijk.... :