5 December 2008, 18:19
Mijn GTV had nog maar 100000 gelopen toen eerst de kop gereviseerd moest worden (door de vorige eigenaar gedaan...) en op de terugweg van de vakantie in Italië vervolgens een drijfstanglager kapot ging....
Hij starte nog wel, maar ik had niet door kunnen rijden want dan had ik waarschijnlijk ook een groot gat in m'n blok gehad.
Reparatie kosten: 2000 euro en dit was de goedkoopste die ik kon vinden.
twee keer wrijven, 1x kloppen, een schop & een kusje had hier niet geholpen..
Een ongelofelijk mooie auto, maar voor er bij en dan maar hopen dat je blok heel blijft.
Ooit wil ik nog een echte GTV uit de jaren 80 met een V6, die vind ik stiekem veel mooier.
Die motoren zijn erg goed, maar de auto roest weer onder je reet vandaan, dus ook voor erbij!
Hij starte nog wel, maar ik had niet door kunnen rijden want dan had ik waarschijnlijk ook een groot gat in m'n blok gehad.
Reparatie kosten: 2000 euro en dit was de goedkoopste die ik kon vinden.
twee keer wrijven, 1x kloppen, een schop & een kusje had hier niet geholpen..
Een ongelofelijk mooie auto, maar voor er bij en dan maar hopen dat je blok heel blijft.
Ooit wil ik nog een echte GTV uit de jaren 80 met een V6, die vind ik stiekem veel mooier.
Die motoren zijn erg goed, maar de auto roest weer onder je reet vandaan, dus ook voor erbij!
Helaas geen Volvo meer..