5 December 2008, 09:48
Golf 1 1000cc (1974) na de zoveelste keer met koude motor doortrappen (was weer 's te laat voor m'n werk) liep ie nog maar op 3 cylinders..
Autobianchi/Lancia A112 elite 1983 (1000 cc 5 bak met een top van 160 a 170 en een gemiddeld verbruik van 1 op15)
Lancia Delta (was een 1.5 motor uit een Fiat Tipo ingebouwd, wat een roestbak)
Smart (van het werk)
Opel Astra 2 van TDCI (ook van het werk)
Golf 2 (1100 cc maar met een verbruik van m'n huidige volvo....)
Ford Escort 1994 (met de APK moest er wel heel veel gelast worden....)
Golf 3 1.8 (verkocht aan een vriend, wel erg goede/degelijke auto)
Golf 3 1.9 TD (met 340000 km op de klok 3 jaar geleden ingeruild en rijd nog steeds rond....)
Opel Astra Station 1.6 16v 1998 LPG G3 (rijd nu waarschijnlijk in Polen)
Alfa Romeo GTV 2.0 16v 1997 (wat heeft die auto me een hoop geld gekost.....)
En nu m'n Volvo 240 2.1a GL uit 1979 (had ik veel eerder moeten doen, keek ik al naar toen ik m'n golf TD kocht)
Autobianchi/Lancia A112 elite 1983 (1000 cc 5 bak met een top van 160 a 170 en een gemiddeld verbruik van 1 op15)
Lancia Delta (was een 1.5 motor uit een Fiat Tipo ingebouwd, wat een roestbak)
Smart (van het werk)
Opel Astra 2 van TDCI (ook van het werk)
Golf 2 (1100 cc maar met een verbruik van m'n huidige volvo....)
Ford Escort 1994 (met de APK moest er wel heel veel gelast worden....)
Golf 3 1.8 (verkocht aan een vriend, wel erg goede/degelijke auto)
Golf 3 1.9 TD (met 340000 km op de klok 3 jaar geleden ingeruild en rijd nog steeds rond....)
Opel Astra Station 1.6 16v 1998 LPG G3 (rijd nu waarschijnlijk in Polen)
Alfa Romeo GTV 2.0 16v 1997 (wat heeft die auto me een hoop geld gekost.....)
En nu m'n Volvo 240 2.1a GL uit 1979 (had ik veel eerder moeten doen, keek ik al naar toen ik m'n golf TD kocht)
Helaas geen Volvo meer..