1 December 2008, 01:15
De bruine 244DL heb ik nog. Maar da's er niet eentje waar ik m'n vrouw lange tijd in wil laten rijden: geen stuurbekrachtiging en ik vind m net te oud om er lange termijn in te gaan rijden. Morgen gaat ie voor de APK, dus we zullen zien wat er aan versleuteld moet gaan worden. Heeft ie daarna wel 2 jaar APK!
850 heb ik ook aan zitten denken, maar te groot, afgekeurd qua model door m'n vrouw en voor E3500 koop je niet echt een recente (of wel, maar dan veeeeel km's). BMW vind ik niks voor m'n vrouw en nieuwere Audi's en BMW's liggen ook buiten budget.
Zag nu een mooie 9-3 LPT van 2001 met alles er op en eraan en net geen 200dkm voor een prijs die in de buurt van m'n budget komt. Heb je toch een aardig recente auto voor relatief weinig geld. Bod gedaan zonder te kijken, ben benieuwd. Zag dat Scantech voor Saabs net zoveel onderdelen levert als voor Volvo, dus dat maakt de onderdelenvoorziening al wat makkelijker als t te duur is bij de dealert.
'96-er 850's roesten trouwens ook, zie 850 forum van kerel die een 850R aan het opknappen was/is (totaal lijp die kerel, die maakt hem helemaal weer nieuw!). Schijnt niet heel abnormaal te zijn - verbaasde mij!
Maar goeie 244 blijft zeker ook een optie - zeker idd omdat ik ze goed ken en altijd wel een onderdeel heb liggen als er iets kapot gaat.
850 heb ik ook aan zitten denken, maar te groot, afgekeurd qua model door m'n vrouw en voor E3500 koop je niet echt een recente (of wel, maar dan veeeeel km's). BMW vind ik niks voor m'n vrouw en nieuwere Audi's en BMW's liggen ook buiten budget.
Zag nu een mooie 9-3 LPT van 2001 met alles er op en eraan en net geen 200dkm voor een prijs die in de buurt van m'n budget komt. Heb je toch een aardig recente auto voor relatief weinig geld. Bod gedaan zonder te kijken, ben benieuwd. Zag dat Scantech voor Saabs net zoveel onderdelen levert als voor Volvo, dus dat maakt de onderdelenvoorziening al wat makkelijker als t te duur is bij de dealert.
'96-er 850's roesten trouwens ook, zie 850 forum van kerel die een 850R aan het opknappen was/is (totaal lijp die kerel, die maakt hem helemaal weer nieuw!). Schijnt niet heel abnormaal te zijn - verbaasde mij!
Maar goeie 244 blijft zeker ook een optie - zeker idd omdat ik ze goed ken en altijd wel een onderdeel heb liggen als er iets kapot gaat.
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...

