30 November 2008, 12:48
Als je een goed onderhouden 244 met gave carosserie koopt, dan weet ik zo net nog niet of je meer onderhoudstijd/sleutelwerk kwijt bent dan met die jongere Saab.
Bovendien ken je de 200 serie van binnen en van buiten en die Saab niet
Mijn vorige 244 (met lage km. stand en nagenoeg geen roest) heb ik 7 jaar gehad. In die tijd heb ik remblokken vernieuwd (2x) 1x uitlaat vernieuwd,1x spanningsregelaar vernieuwd,1x achterwiellager vernieuwd en dat was het wel zo'n beetje.
Als ik het vergelijk met een stuk jongere auto's van andere merken die ik vroeger heb gehad, dan is de reparatielijst van die andere auto's een stuk langer.
Vreemd gaan kan voor even wel spannend zijn,maar op de langere duur leidt het vaak tot ellende
;D
Bovendien ken je de 200 serie van binnen en van buiten en die Saab niet

Mijn vorige 244 (met lage km. stand en nagenoeg geen roest) heb ik 7 jaar gehad. In die tijd heb ik remblokken vernieuwd (2x) 1x uitlaat vernieuwd,1x spanningsregelaar vernieuwd,1x achterwiellager vernieuwd en dat was het wel zo'n beetje.
Als ik het vergelijk met een stuk jongere auto's van andere merken die ik vroeger heb gehad, dan is de reparatielijst van die andere auto's een stuk langer.

Vreemd gaan kan voor even wel spannend zijn,maar op de langere duur leidt het vaak tot ellende
;D

