21 November 2008, 10:01
Klusje is goed te doen voor een eerste keer, kwestie van loshalen en op een 1 zelfde manier weer inelkaar sleutelen (spreek uit ervaring ;D )
Het enige wat je kan overwegen is om je kop gelijk een revisie te geven. Kleppen laten stellen, laten vlakken etc. Je bent ff wat langer uit de running maar dan kan ie er ook weer ff tegenaan,ââ¬Â¦
Betreft gereedschap:
Momentsleutel ben je nodig en info over hoe en op welk moment je de kopbouten moet aandraaien.
Verder nodig; pakking setje, kop, spruitstuk in en uit + klepdeksel
Tip die ze mij destijds gedaan hebben is dat je de carb gewoon aan het spruitstuk kan laten zitten met alle kabels ed ernog aan. Je hangt het spul dan ff aan de motorkap o.i.d.
Igg suc6.
Het enige wat je kan overwegen is om je kop gelijk een revisie te geven. Kleppen laten stellen, laten vlakken etc. Je bent ff wat langer uit de running maar dan kan ie er ook weer ff tegenaan,ââ¬Â¦
Betreft gereedschap:
Momentsleutel ben je nodig en info over hoe en op welk moment je de kopbouten moet aandraaien.
Verder nodig; pakking setje, kop, spruitstuk in en uit + klepdeksel
Tip die ze mij destijds gedaan hebben is dat je de carb gewoon aan het spruitstuk kan laten zitten met alle kabels ed ernog aan. Je hangt het spul dan ff aan de motorkap o.i.d.
Igg suc6.
![[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]](http://i118.photobucket.com/albums/o108/janleendert/50230371_6_BZi3-1.jpg)