12 October 2008, 17:26
@Funs, beetje niereneuken over NL-taalgebruik is het enige wat ik op Volvo-gebied kan betekenen, voorlopig (of was het mierenneuken?!?).
Via Marktplaats heb ik misschien een jongere 245 gevonden, die een dringende transplantatie van de Rechter A-stijl nodig heeft, behalve wat andere zaken. Dan komt er misschien weer een 265 op de weg. De huidige opslag/schorsing is mij een doorn in het oog.
Dat huis komt evenwel nooit af: 't is net een oldtimer: altijd een kleinigheid ter verbetering/renovatie. En anders regulier onderhoud, wat alleen maar tijd vreet......
Die opmerking over "koppen slopen" dateert al van 2007 en nog steeds heb heb ik ze op het blok zitten. Smeer onder de nagels, doet mij weinig, dat weet je........ Is dat mijn luiheid, of heb jij ook andere zaken op de agenda gekregen (kan me nog wel tekeningen voor de geest halen van een garage-plan).
Bottom-line: zoveel mogelijk 6-zitters in leven houden, al dan niet origineel. Persoonlijk ga ik voor origineel ware het niet dat mijn '78er body zo slecht is dat een A-stijl transplantatie wel heel aanlokkelijk wordt.
Maar er gaat weinig boven een 6-cylinder geluid (OK: Ferrari V12 is net effe mooier qua akoestiek), maar de gemiddelde US-V8 klinkt als een tractor. Kwestie van smaak?
Anyway, een RVS uitlaat al zeker niet misstaan en misschien zelfs een aanwinst blijken, akoestisch. Als die jongens het ontwerp vast houden (op papier/compu) kan de rest van de gemeenschap daar wellicht zijn voordeel mee doen.
Greets,
Kreukel
Via Marktplaats heb ik misschien een jongere 245 gevonden, die een dringende transplantatie van de Rechter A-stijl nodig heeft, behalve wat andere zaken. Dan komt er misschien weer een 265 op de weg. De huidige opslag/schorsing is mij een doorn in het oog.
Dat huis komt evenwel nooit af: 't is net een oldtimer: altijd een kleinigheid ter verbetering/renovatie. En anders regulier onderhoud, wat alleen maar tijd vreet......
Die opmerking over "koppen slopen" dateert al van 2007 en nog steeds heb heb ik ze op het blok zitten. Smeer onder de nagels, doet mij weinig, dat weet je........ Is dat mijn luiheid, of heb jij ook andere zaken op de agenda gekregen (kan me nog wel tekeningen voor de geest halen van een garage-plan).
Bottom-line: zoveel mogelijk 6-zitters in leven houden, al dan niet origineel. Persoonlijk ga ik voor origineel ware het niet dat mijn '78er body zo slecht is dat een A-stijl transplantatie wel heel aanlokkelijk wordt.
Maar er gaat weinig boven een 6-cylinder geluid (OK: Ferrari V12 is net effe mooier qua akoestiek), maar de gemiddelde US-V8 klinkt als een tractor. Kwestie van smaak?
Anyway, een RVS uitlaat al zeker niet misstaan en misschien zelfs een aanwinst blijken, akoestisch. Als die jongens het ontwerp vast houden (op papier/compu) kan de rest van de gemeenschap daar wellicht zijn voordeel mee doen.
Greets,
Kreukel