1 October 2008, 12:58
Ha Sander, goed weer wat van je te lezen, al ben je vreemd gegaan 
Mooie slee hoor ! Heb je inmiddels al grijs haar en een buikje ? Dat hoort toch een beetje bij zo'n Jag
Een volledige Dinitrolbehandeling (bijvoorbeeld bij Goslinga) kost je schat ik toch wel een 1.000 euro. Of het nodig/aan te raden is weet ik niet.... Mijn 240 heeft het wel gehad, 3 jaar geleden, maar roest langzaam maar zeker vrolijk verder (onderkant deuren, dorpels)
Ben benieuwd hoe dat gegaan was zonder behandeling. Hij is inmiddels gepromoveerd/gedegradeerd tot mooi weer-auto en ik houd 'm zo goed mogelijk bij. In weer en wind rijden met zo'n auto is niet leuk; iedere week wassen en kijken welke plekjes nu weer tevoorschijn komen is niet goed voor de gemoedsrust... Daar heb ik met mijn Citroëntje (vroeger toch erkende roestbakken) geen omkijken naar: staat buiten, wordt altijd gebruikt, zelden gepoetst en geen spat roest !

Mooie slee hoor ! Heb je inmiddels al grijs haar en een buikje ? Dat hoort toch een beetje bij zo'n Jag

Een volledige Dinitrolbehandeling (bijvoorbeeld bij Goslinga) kost je schat ik toch wel een 1.000 euro. Of het nodig/aan te raden is weet ik niet.... Mijn 240 heeft het wel gehad, 3 jaar geleden, maar roest langzaam maar zeker vrolijk verder (onderkant deuren, dorpels)
Ben benieuwd hoe dat gegaan was zonder behandeling. Hij is inmiddels gepromoveerd/gedegradeerd tot mooi weer-auto en ik houd 'm zo goed mogelijk bij. In weer en wind rijden met zo'n auto is niet leuk; iedere week wassen en kijken welke plekjes nu weer tevoorschijn komen is niet goed voor de gemoedsrust... Daar heb ik met mijn Citroëntje (vroeger toch erkende roestbakken) geen omkijken naar: staat buiten, wordt altijd gebruikt, zelden gepoetst en geen spat roest !
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)

