29 September 2008, 15:19
@Saint: Eh, ja, ok, veel te ingewikkeld voor mij..... 
@Volvo liefhebber: ik weet het, ik weet het. Heb me dat ook heus gerealiseerd voor aanschaf en ga er ook niet vanuit dat ik er nu verder 'van af ben'. Maar ik vind een slecht uitgevoerde reparatie in dit geval toch niet echt iets wat ik de auto direct aan kan/moet rekenen. Ben uiteraard ook gevallen voor de looks en de rij-ervaring (zoals jij zegt: ALS ie 't doet). Anders had ik wel een Jap gekocht! En gelukkig is het een luxe-probleem met een baan op de fiets en een lease-auto met vriendin (of was dat nou andersom?!?!). Maar het rare van luxeproblemen is dat ze soms net als echte problemen voelen; vooral langs de kant van de weg.... :
Ik twijfelde een beetje of ik bij een zo (relatief) jonge auto nog iets extra's aan roestbescherming zou moeten laten doen, maar ik begrijp dat jij dat wel aanmoedigt? En wat dan? Dinitrol ofzo? Heb jij enig idee van de kosten daarvan?

@Volvo liefhebber: ik weet het, ik weet het. Heb me dat ook heus gerealiseerd voor aanschaf en ga er ook niet vanuit dat ik er nu verder 'van af ben'. Maar ik vind een slecht uitgevoerde reparatie in dit geval toch niet echt iets wat ik de auto direct aan kan/moet rekenen. Ben uiteraard ook gevallen voor de looks en de rij-ervaring (zoals jij zegt: ALS ie 't doet). Anders had ik wel een Jap gekocht! En gelukkig is het een luxe-probleem met een baan op de fiets en een lease-auto met vriendin (of was dat nou andersom?!?!). Maar het rare van luxeproblemen is dat ze soms net als echte problemen voelen; vooral langs de kant van de weg.... :

Ik twijfelde een beetje of ik bij een zo (relatief) jonge auto nog iets extra's aan roestbescherming zou moeten laten doen, maar ik begrijp dat jij dat wel aanmoedigt? En wat dan? Dinitrol ofzo? Heb jij enig idee van de kosten daarvan?
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km

