29 September 2008, 08:57
Was lekker rustig op zondag.
Die blauw metallic 244 GLT voor 12.500 zag er van een afstand heel leuk uit maar lijkt wel in een kippenhok (met kippen) overgespoten. Werkelijk om de 30 cm zat wel een stofje in de lak ingekapseld....!?!?!? De verkooptekst verteld alles over de optie's maar dat wat een glt doet vermoeden blijkt een B23A in werkelijkheid.
Overigens stond deze lange tijd op Blocket en de laatste vraagprijs bedroeg 40kSEK! Blijkbaar zijn de invoerkosten vrij hoog...
De italiaanse turbo was tenminste origineel en niet verkwanseld. Ook had deze een leuke lederen cover rond de tunnel. De huidige (italiaanse) eigenaar probeerde deze voor 70 eur te verslijten in zijn standje waar hij er nog 2 van had liggen. Tevens had hij andere leuke optie's die ik nog niet zo vaak had gezien..
Buiten stond een 245/265 achtige blauwmetallic te koop met zweeds kenteken. Staat ook op marktplaats en de verkoper uit driebergen (naam vergeten) vraagt 10kEUR. Zou helemaal roestvrij zijn. (kan best maar niet altijd roestvrij geweest!!). Overgespoten, Deuren niet netjes afgehangen, steunen voor spatlappen waren blijkbaar zo rot dat deze weggeslepen zijn voorde spuitbeurt, wielrand aan gewerkt.... en dan 10kEur!?
Overigens heb ik wel een leuk origineel spiegeltje voor de 144 gescoord dus ben niet helemaal voor niets geweest.
tot volgend jaar.......
Die blauw metallic 244 GLT voor 12.500 zag er van een afstand heel leuk uit maar lijkt wel in een kippenhok (met kippen) overgespoten. Werkelijk om de 30 cm zat wel een stofje in de lak ingekapseld....!?!?!? De verkooptekst verteld alles over de optie's maar dat wat een glt doet vermoeden blijkt een B23A in werkelijkheid.
Overigens stond deze lange tijd op Blocket en de laatste vraagprijs bedroeg 40kSEK! Blijkbaar zijn de invoerkosten vrij hoog...
De italiaanse turbo was tenminste origineel en niet verkwanseld. Ook had deze een leuke lederen cover rond de tunnel. De huidige (italiaanse) eigenaar probeerde deze voor 70 eur te verslijten in zijn standje waar hij er nog 2 van had liggen. Tevens had hij andere leuke optie's die ik nog niet zo vaak had gezien..
Buiten stond een 245/265 achtige blauwmetallic te koop met zweeds kenteken. Staat ook op marktplaats en de verkoper uit driebergen (naam vergeten) vraagt 10kEUR. Zou helemaal roestvrij zijn. (kan best maar niet altijd roestvrij geweest!!). Overgespoten, Deuren niet netjes afgehangen, steunen voor spatlappen waren blijkbaar zo rot dat deze weggeslepen zijn voorde spuitbeurt, wielrand aan gewerkt.... en dan 10kEur!?
Overigens heb ik wel een leuk origineel spiegeltje voor de 144 gescoord dus ben niet helemaal voor niets geweest.
tot volgend jaar.......
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

