1 September 2008, 21:03
Heb onlangs nog een vriesdop vervangen bij de B27 motor (aan de achterkant van een van de koppen.
Daar zit dus zo'n dikke vriesdop in waar Jan-Willem het over heeft.
Ik kan me niet herinneren ooit zoveel afgezien te hebben bij een reparatie.
Een deuk erin tikken ging bijna niet.Ik kon eerlijk gezegd ook geen flinke slag met de hamer maken vanwege ruimtegebrek.
Toen met een spijker een gaatje erin geslagen Gewrikt met een schreoverdraaier,klauwhamer zowat met halve gereedschapkist maar niet los te krijgen dat rotding.
Uiteindelijk met het lasapparaat erop gegaan en na bijna 3 uur zwoegen en vloeken kwam ie eruit.
Vervolgens de nieuwe erin getikt en jawel: hij lekte af en toe een druppel. >
>
Dus toen het hele verhaal weer van voren af aan :'(
De tweede nieuwe dop met wat vloeibare pakking eraan gemonteerd en toen bleef ie dicht. Het schijnt dat je vriesdoppen "droog" moet monteren maar ik wilde niet het risico lopen dat de tweede ook weer lekte.
Daar zit dus zo'n dikke vriesdop in waar Jan-Willem het over heeft.
Ik kan me niet herinneren ooit zoveel afgezien te hebben bij een reparatie.
Een deuk erin tikken ging bijna niet.Ik kon eerlijk gezegd ook geen flinke slag met de hamer maken vanwege ruimtegebrek.
Toen met een spijker een gaatje erin geslagen Gewrikt met een schreoverdraaier,klauwhamer zowat met halve gereedschapkist maar niet los te krijgen dat rotding.
Uiteindelijk met het lasapparaat erop gegaan en na bijna 3 uur zwoegen en vloeken kwam ie eruit.
Vervolgens de nieuwe erin getikt en jawel: hij lekte af en toe een druppel. >
>
Dus toen het hele verhaal weer van voren af aan :'(
De tweede nieuwe dop met wat vloeibare pakking eraan gemonteerd en toen bleef ie dicht. Het schijnt dat je vriesdoppen "droog" moet monteren maar ik wilde niet het risico lopen dat de tweede ook weer lekte.