24 November 2005, 21:54
Even voor de goede orde. Ik heb een dimmer van de dashboardverlichting die bij mij links van de tellers en boven de lichtknop zit. Ik heb deze met een ohmmeter doorgemeten en die doet het.
Met het dimlicht bedoel ik die andere stand dan grootlicht. Het grootlicht heeft een werkend verklikkerlampje in het dashboard en het dimlicht heeft een niet werkend lampje in het dashboard. Er is wel een plek voor en het lampje dat er zat is doorgebrand.
Zo te zien is er niet aan draden gerommeld. Het ziet er allemaal netjes en onaangeroerd uit.
Met het dimlicht bedoel ik die andere stand dan grootlicht. Het grootlicht heeft een werkend verklikkerlampje in het dashboard en het dimlicht heeft een niet werkend lampje in het dashboard. Er is wel een plek voor en het lampje dat er zat is doorgebrand.
Zo te zien is er niet aan draden gerommeld. Het ziet er allemaal netjes en onaangeroerd uit.
Volvo 240 Van, B230F, 1991, 420Kkm<br />Moto Guzzi V65, 1985, 100Kkm<br />Citroen Xantia 2.0i, 1998, 250Kkm, automaat<br />Gazelle Populair, 20Kkm, 1975