4 August 2008, 21:51
@Bart:
Dat afvijlen heb ik trouwens ook moeten doen voor het bovenste (daglicht/parkeerlicht) lampje: de Amerikaanse heeft daar standaard ook (net als onder-de knipper) een oranje 'bulb' 5W/21W inzitten maar dat mag in Nederland niet... dus heb ik de bovenste vervangen door een witte 5W/21W dubbelspiraal (waarvan alleen de 5W is aangesloten!) alleen de puntjes zitten daarvan anders, dus eentje ervan afgevijld.
Bart Manders schreef:Zo op het eerste gezicht zien die er het zelfde uit als die amerikaanse uitvoering.En als ik er naast zit dan hhoor ik dat graag!Niet helemaal hetzelfde: de Amerikaanse hebben op het onderste segment aan de zijkant een oranje reflectortje. En het witte 'glas' is iets helderder en doorzichtiger.
Dat afvijlen heb ik trouwens ook moeten doen voor het bovenste (daglicht/parkeerlicht) lampje: de Amerikaanse heeft daar standaard ook (net als onder-de knipper) een oranje 'bulb' 5W/21W inzitten maar dat mag in Nederland niet... dus heb ik de bovenste vervangen door een witte 5W/21W dubbelspiraal (waarvan alleen de 5W is aangesloten!) alleen de puntjes zitten daarvan anders, dus eentje ervan afgevijld.
Volvo for life
Past: 142DL - 244DL - 245GL Aut. 1981 - 240 USA Aut. 1992 - 240GL Classic 1993 - V401.8 Aut. - S60T5 GT - XC90D5 GT - XC70 2.5T GT - V60 T4 PS - V40 D2
Present: 240GL Classic Electric 1993/2012 www.electricvolvo.com
Past: 142DL - 244DL - 245GL Aut. 1981 - 240 USA Aut. 1992 - 240GL Classic 1993 - V401.8 Aut. - S60T5 GT - XC90D5 GT - XC70 2.5T GT - V60 T4 PS - V40 D2
Present: 240GL Classic Electric 1993/2012 www.electricvolvo.com

