24 November 2005, 15:59
Reeds twee dagen trotse bezitter van mijn 240 Van uit 1991 met B230 en lpg kwam ik er tijdens een avondrit achter dat mijn dashboard verlichting niet functioneert. Een zwart gat achter mijn stuur. In alle standen van de verlichtingsknop.
De controlelampjes doen het wel, met uitzondering van het dimlicht. Die bleek doorgebrand, maar na vervanging deed hij het nog steeds niet.
De halogeenlampen voor de teller verlichting waren niet doorgebrand en zouden het dus moeten doen. Alle zekeringen waren in orde en niet gecorrodeerd.
Wat zou er aan de hand kunnen zijn ? Heeft het niet branden van het verklikkerlampje voor het dimlicht te maken met het niet branden van de tellerverlichting ?
Gaarne uw advies!
De controlelampjes doen het wel, met uitzondering van het dimlicht. Die bleek doorgebrand, maar na vervanging deed hij het nog steeds niet.
De halogeenlampen voor de teller verlichting waren niet doorgebrand en zouden het dus moeten doen. Alle zekeringen waren in orde en niet gecorrodeerd.
Wat zou er aan de hand kunnen zijn ? Heeft het niet branden van het verklikkerlampje voor het dimlicht te maken met het niet branden van de tellerverlichting ?
Gaarne uw advies!
Volvo 240 Van, B230F, 1991, 420Kkm<br />Moto Guzzi V65, 1985, 100Kkm<br />Citroen Xantia 2.0i, 1998, 250Kkm, automaat<br />Gazelle Populair, 20Kkm, 1975