23 July 2008, 10:27
Tja...het was inderdaad op een provinciale weg en genoeg ruimte voor me (C3). Maar toen voegde iemand (volkswagen rijder) vrij laat van links in en de fout die ik maakte was door te denken, dat hij wel snel zou optrekken, omdat hij overduidelijk de vrouw voor me hinderde door zo laat in te voegen. Vervolgens deed hij dat niet en remde af omdat hij links af wilde en moest wachten op tegenliggers. dus gaat meneer na 40m (heb het nog even nagerekend op google earth) op de provinciale weg stilstaan. De C3 is niet zo zwaar en kon nog net stoppen...240 heeft daar wat meer moeite mee. zuur
In ieder geval bedankt voor de tips en de steun...
Ik heb alleen nog nooit gelast en altijd geleerd, dat je daar gecertifceerd voor moet zijn voor je TIG en MIG lassen enz...
Toch maar eens een keertje een slijptol aanschaffen...is ook wel handig om sloten door te slijpen
In ieder geval bedankt voor de tips en de steun...
Ik heb alleen nog nooit gelast en altijd geleerd, dat je daar gecertifceerd voor moet zijn voor je TIG en MIG lassen enz...
Toch maar eens een keertje een slijptol aanschaffen...is ook wel handig om sloten door te slijpen