19 July 2008, 08:04
Ik denk ik haak toch nog even in op dit topic. Omdat ik voor mijn kitcar nog een leuk green filter heb liggen
denk ik deze eens even te gaan proberen. Er vervalt na de LMM nogal wat
aanzuigrestrictie als ik de green achter de luchtmassameter zet met een slang daar weer achter richting voorzijde auto ergend. Omdat ik alles weer terug wil kunnen bouwen naar origineel de rest netjes uitbouwen natuurlijk. Tips zijn natuurlijk altijd welkom, ik heb het immers bij mijn volvo nog lang niet allemaal in mijn handen gehad !
@Kaasie, de link in je postje hierboven werkt niet meer. Kan ik nog ergens anders nazien hoe jij je luchtfiltergebeuren had aangepast ?
denk ik deze eens even te gaan proberen. Er vervalt na de LMM nogal wataanzuigrestrictie als ik de green achter de luchtmassameter zet met een slang daar weer achter richting voorzijde auto ergend. Omdat ik alles weer terug wil kunnen bouwen naar origineel de rest netjes uitbouwen natuurlijk. Tips zijn natuurlijk altijd welkom, ik heb het immers bij mijn volvo nog lang niet allemaal in mijn handen gehad !
@Kaasie, de link in je postje hierboven werkt niet meer. Kan ik nog ergens anders nazien hoe jij je luchtfiltergebeuren had aangepast ?
245 1993