Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Meest onbenullige piepje ooit opgelost
Ik had ook ooit twee van die ondefinieerbare geluidjes. Hoewel, om de haverklap komt er wel een nieuw geluidje bij Big Grin

Het eerste was een soort geratel, dat pas optrad wanneer ik aan vrij hoge snelheid reed. Het leek ergens van voor te komen, maar het duurde toch lang voor ik het gevonden had. Bleek dat het afdekplaatje van mijn koppeling los zat en als een gek begon te trillen naarmate ik sneller reed :Smile

Het tweede was een piepend geluid, alsof ergens een stang niet goed vast zat. Het kwam schuin achter me vandaan, maar ik vond het maar niet. Was om gek van te worden. Het rare was dat ik het hele perioden niet had, en dan weer een periode wel. Uiteindelijk legde ik de link met perioden waarin ik de achterbank eens plat heb gehad. Een van die scharnieren die de bank in staande positie vast houden, bleek wat stroever, waardoor de bank op die plek niet goed in het 'slot' kwam. Dat veroorzaakte dat piepende geluid tijdens het rijden. Gewoon een duwtje tegen de bank zodat ie in 't slot viel en klaar :Smile Ik was wel opgelucht ;D
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Antwoord

Berichten in dit topic
Meest onbenullige piepje ooit opgelost - door Marc1970 - 24 February 2008, 23:49
Meest onbenullige piepje ooit opgelost - door PP! - 24 February 2008, 23:51
Meest onbenullige piepje ooit opgelost - door Dopski - 25 February 2008, 00:08
Meest onbenullige piepje ooit opgelost - door Marc1970 - 25 February 2008, 00:25
Meest onbenullige piepje ooit opgelost - door Rubicon - 13 June 2008, 14:37

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Je hoogste rekening ooit ? Jojoman 18 6.393 19 September 2005, 20:29
Laatste bericht: Robbert242DL

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)