1 June 2008, 15:13
Citaat:Mooie compressie, als nieuw, en mooi gelijkah, gelukkig.
denk dat ik een jerrycannetje 98 + loodvervanger haal en een slangetje vanaf de benzinepomp er in hang.
auto rolt op diesel vrees ik.
dus toch met een strobe? heb me laten vertellen dat dat bij deze blokken niet veel deed. maar neem het direct aan.
zoek net op marktplaats. forumgenoot bflierman lijkt er 1 in de aanbieding te hebben. kleine wereld

doe die puntjes toch wel even met de nagevijl dan. gaat die voelermaat er ook strakker tusssen.
ervaren zeelui? vrachtwagenmonteur ook goed? ga ik neef vovo even lief aankijken
wil ik bij deze even adverteren voor 60 liter benzine. wie o wie koopt van mij 60 euro benzine tegen 50% van de "straatwaarde" boot ligt in zaandam. voor de liefhebber

Citaat:Oh, en ik heb ook op mijn B20's zo'n vage relatie tussen toerental en carterventilatie. Met jouw compressie heb je absoluut geen overdreven druk in je carter (blow-by)sja, had em er even afgehaald om beter bij mijn carb te kunnen. had ik mijn hele achterzitje geölied!
zeg als je van die stoere k&n filters haalt ben je natuurlijk van je carterventialtie af, maar kan dat kwaad? (meer chrome onder die kap!)
grr, ik baal als een stekker van die keelonsteking. wil verder sleutelen :'(
dank marc
als ie het doet moet je maar eens een rondje komen varen!