25 May 2008, 22:17
*bloos* was nog niet helemaal klaar met lezen. stond natuurlijk onder servicing 
toerenteller is niet meer aanwezig, volgende investering
# owdjee, met gebroken zuigerveren zal die wel klinken als rennen met kleingeld in je broekzak?
# koppakking baarde me ook zorgen, zijn er manieren om daar achter te komen?
# de stroomverdeler kan ik flink heen en weer wiebelen. neem aan dat dát niet hoort? contactpuntjes zijn een beetje ingesleten, voor de zekerheid volgend weekend nieuwe halen. heb deze week ook zo'n transistorontsteking kitje in elkaar gesoldeerd. maar die wil ik er pas tussen zetten als alles ok draait.
# afgesleten nokkenas. ik heb alleen gecheckt óf er klepspeling was (was er).

toerenteller is niet meer aanwezig, volgende investering

Citaat:Deze blokken kunnen ook erg last hebben van afgesleten nokkenassen, gebroken zuigerveren, doorgeblazen koppakkingen en/of uitgesleten stroomverdelers.
# owdjee, met gebroken zuigerveren zal die wel klinken als rennen met kleingeld in je broekzak?
# koppakking baarde me ook zorgen, zijn er manieren om daar achter te komen?
# de stroomverdeler kan ik flink heen en weer wiebelen. neem aan dat dát niet hoort? contactpuntjes zijn een beetje ingesleten, voor de zekerheid volgend weekend nieuwe halen. heb deze week ook zo'n transistorontsteking kitje in elkaar gesoldeerd. maar die wil ik er pas tussen zetten als alles ok draait.
# afgesleten nokkenas. ik heb alleen gecheckt óf er klepspeling was (was er).