23 May 2008, 14:57
Tijdens de Volvodag op 15 juni zal het personeelsrestaurant van Louwman & Parqui speciaal voor ons open zijn van 11:00 tot 15:30.
Het is dan mogelijk koffie, thee en fris te kopen.
Wil je lunchen, dan moet je dat bij mij melden want dat wordt speciaal besteld.
De lunch kost € 11,50 per persoon
In deze lunch zitten 2 zachte belegde broodjes, broodje kroket of frikandel, krentenbol, melk en jus d'orange.
Wil je 1 of meer lunchpakketjes bestellen, doe dat dan via Volvo-Plaza zodat ik het juiste aantal kan doorgeven. Lunchpakketten worden op naam gesteld. Het is dus niet mogelijk ter plaatse te beslissen of je wilt eten.
Klik >>>>hier<<<< om te bestellen en voeg je naam en aantal pakketten toe aan deze lijst.
Het is dan mogelijk koffie, thee en fris te kopen.
Wil je lunchen, dan moet je dat bij mij melden want dat wordt speciaal besteld.
De lunch kost € 11,50 per persoon
In deze lunch zitten 2 zachte belegde broodjes, broodje kroket of frikandel, krentenbol, melk en jus d'orange.
Wil je 1 of meer lunchpakketjes bestellen, doe dat dan via Volvo-Plaza zodat ik het juiste aantal kan doorgeven. Lunchpakketten worden op naam gesteld. Het is dus niet mogelijk ter plaatse te beslissen of je wilt eten.
Klik >>>>hier<<<< om te bestellen en voeg je naam en aantal pakketten toe aan deze lijst.
Voor elke dag: Blackbird 245GLE MY1993 - http://www.volvo-forum.nl - het forum voor álle Volvo liefhebbers