23 May 2008, 13:27
zo, heb alweer een schat aan informatie! dank voor de tips
membraam is volgens mij okay. je bedoelt toch die rubber afdichting die er onder de stromberg dop zit?
hoe kom ik er achter óf naald en sproeier versleten zijn? en waar haal ik die spullen vandaan? (liefst ook nog open op zaterdag
)
bezine bij de motorolie moet ik toch kunnen ruiken?
volgens mij heette de vorige eigenaar b.haas, dus zou me niet verbazen als ie gewoon te veel in gemieterd heeft. (er zat tenslotte ook vreemde olie in de carbs)
wil inderdaad uiteindelijk veel gaan knutselen.
dan is investeren in wat tools ook niet zo'n punt.
moest lachen om jouw bijschrijft "Car works - Owner broke" voor mij is het "boat doesn't work - owner broke"
met zo iets ben ik er nog niet denk ik he? heb je tips waar ik zo iets vandaan kan halen?
voorlopig knijp ik mijn handjes dicht als de motor zonder al te veel gedoe netjes draait. tweaken kan altijd nog.
membraam is volgens mij okay. je bedoelt toch die rubber afdichting die er onder de stromberg dop zit?
hoe kom ik er achter óf naald en sproeier versleten zijn? en waar haal ik die spullen vandaan? (liefst ook nog open op zaterdag

bezine bij de motorolie moet ik toch kunnen ruiken?
volgens mij heette de vorige eigenaar b.haas, dus zou me niet verbazen als ie gewoon te veel in gemieterd heeft. (er zat tenslotte ook vreemde olie in de carbs)
wil inderdaad uiteindelijk veel gaan knutselen.
dan is investeren in wat tools ook niet zo'n punt.
moest lachen om jouw bijschrijft "Car works - Owner broke" voor mij is het "boat doesn't work - owner broke"

met zo iets ben ik er nog niet denk ik he? heb je tips waar ik zo iets vandaan kan halen?
voorlopig knijp ik mijn handjes dicht als de motor zonder al te veel gedoe netjes draait. tweaken kan altijd nog.