3 May 2008, 18:47
Jelmar schreef:Ik snap niet dat iemand die zich bezig houd met zuinigheid, antwoord gaat geven op vragen die gerelateerd zijn aan performance.
Ooit de uitspraak gehoord; schoenmaker blijf bij je leest ?
Mensen kennen met snelle auto's, is heeeel wat anders dan zelf een snelle auto bouwen.
Maak je geen illusie, ik weet wel op welk fora je zit, maar ik vind het niet nodig om er overal wat van te zeggen.
Is ook niet mijn plaats.
Je hieft niet zo geprikkeld te reageren, ik opper een aantal id'en die toch wel zeker de moeite kunnen zijn voor het forum en mogelijk een hechtere community kunnen realiseren.
Omdat ÃÃn van de dingen waar een zuinige auto om draait efficientie is, voor het bouwen van een snelle auto, niet onbelangrijk. Heeft verder ook niets te maken met al dan niet aanwezig zijn kennis van performance.
De uitnodiging is er nog steeds hoor, biertje drinken en een stukje rijden is niks mis mee! (behalve als je het tegelijkertijd doet)
Mijn zuinige B234 zal straks echt niet met standaardvermogen door het leven moeten.
Snel is trouwens erg relatief. Snel op de 1/4 mile? Snel om een bocht? 270 KMH topsnelheid?