2 May 2008, 11:41
Jelmar weet ook dat als je upgrade van een oud type spruitstuk met daaraan een T3, naar een nieuw type spruitstuk en een mitsu turbo, dat je downpipe toch wel een stukkie lager komt te hangen...
En als je dan immitatie uitlaatrubbers gebruikt, de boel binnen een jaar op de grond hangt, ask me how I know
Van een standaard 740 Turbo, hangt de uitlaat zowiezo niet al te hoog.
En pas op met een standaard motronic + een 15G op een druk hoger dan 0.7 bar. Motronic heeft niet de aanpassingsmogelijkheden die LH heeft.
Vergeten mensen nog wel is.
Motronic is leuk.. ALS het goed werkt.
Werkt het niet, vergeet het dan maar. Ik ben nu weer met een witte 740 turbo bezig (ook b200et) pfoe wat een eigenwijs ding is dat.
De dingen die ik zeg, komen uit mijn ervaring met het motronic systeem en diverse 700's, en niet omdat ik dingen erover gelezen of gehoord heb.
En als je dan immitatie uitlaatrubbers gebruikt, de boel binnen een jaar op de grond hangt, ask me how I know

Van een standaard 740 Turbo, hangt de uitlaat zowiezo niet al te hoog.
En pas op met een standaard motronic + een 15G op een druk hoger dan 0.7 bar. Motronic heeft niet de aanpassingsmogelijkheden die LH heeft.
Vergeten mensen nog wel is.
Motronic is leuk.. ALS het goed werkt.
Werkt het niet, vergeet het dan maar. Ik ben nu weer met een witte 740 turbo bezig (ook b200et) pfoe wat een eigenwijs ding is dat.
De dingen die ik zeg, komen uit mijn ervaring met het motronic systeem en diverse 700's, en niet omdat ik dingen erover gelezen of gehoord heb.
