4 April 2008, 14:40
DopdeDouwer schreef:ja die zijn er al sinds begin 1982. er zijn er dat jaar iets van 3500 gemaakt.Jw240 schreef:Motor+bak enzo gaan naar mn broertjes zn 1982 760 .Bestaand die al zo lang? ???
Dirk242 schreef:Leuk verhaal. Gaat je broertje trouwens allebei zijn 760's opknappen? Of wordt het ÃÃn mooie?
beide worden opgeknapt. de 82-er heeft meer werk nodig qua roest (was niet echt veel hoor, maar toch gelijk laten aanpakken) en was niet helemaal compleet (injectie miste enzo) maar was voor de rest heel netjes onderhouden. Motor doet het nu best goed maar is nog niet echt goed aan het lopen. de 84-er is qua roest minder erg (echt niet veel), maar heeft matige ophanging (paar kogelkopjes enzo), nog wat slechte interieur delen enzo. verder zit er wel een relatief nieuwe motor in (50.000 km)
cvt240turbo schreef:Hoi JW, gaat de b204 standaard zo over in de 760?bijna standaard, 960 gasklep, 3" uitlaat met voldoende dempers, chipje misschien, grotere en betere injectoren (voor ethanol), de standaard intercooler van de 740 past niet (is de brede uitvoering zoals in diesels en 92+ airco modellen zit) dus daar komt gelijk een mooie stevige in. misschien nog een cosworth T3 hotside voor de betere wastegate. maarja dat hangt een beetje van het budget af. zaak is om alles netjes er in te zetten, dat heeft voorrang op performance.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

