Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CO 0,0
#15
Het is een "goed ingereden" 240 GL estate, op LPG ook nog. Zo na 3500-4000 rpm begint-ie te fluiten, zou er toch stiekum een turbosmurf in het handschoenkastje zitten?

Ik zou wel 0-100 willen doen, er zijn alleen niet zoveel snelwegen hier die beginnen met een stoplicht en dat ik ook nog vooraan sta of achter een haastige M5. Bovendien kom je dan echt in de derde versnelling en hevige tegenwind terecht, kost een hoop tijd/vermogen. 13 seconde vlgs de boekjes, moet beter kunnen.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord


Berichten in dit topic
CO 0,0 - door Marc1970 - 31 March 2008, 22:50
CO 0,0 - door PP! - 31 March 2008, 22:56
CO 0,0 - door Marc1970 - 31 March 2008, 23:09
CO 0,0 - door Dopski - 31 March 2008, 23:19
CO 0,0 - door Marc1970 - 31 March 2008, 23:23
CO 0,0 - door Dirk242 - 31 March 2008, 23:32
CO 0,0 - door Dopski - 31 March 2008, 23:32
CO 0,0 - door Jelmar - 1 April 2008, 05:30
CO 0,0 - door Marc1970 - 1 April 2008, 09:32
CO 0,0 - door Rhino - 1 April 2008, 09:44
CO 0,0 - door PP! - 1 April 2008, 17:20
CO 0,0 - door Jelmar - 1 April 2008, 17:38
CO 0,0 - door Jw240 - 1 April 2008, 21:16
CO 0,0 - door PP! - 1 April 2008, 21:18
CO 0,0 - door Marc1970 - 1 April 2008, 22:42
CO 0,0 - door Dopski - 1 April 2008, 22:51
CO 0,0 - door Jw240 - 1 April 2008, 23:27
CO 0,0 - door Dirk242 - 2 April 2008, 01:24
CO 0,0 - door TheSaint77 - 2 April 2008, 21:56
CO 0,0 - door Marc1970 - 3 April 2008, 20:40
CO 0,0 - door Dopski - 3 April 2008, 21:35

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)