29 March 2008, 00:42
Ja,dat dacht ik al.
RESUMEREND:
Okee,morgenochtend zal ik die grote ronde schijf waar in het midden die bout zit met een tang lichtjes omhoog trekken met het contactslot aan.
Volgens jou moet ik dan horen dat het benzine aanzuigt.
nee , hij geeft de benzine onderdruk naar de injectors
deze gaan dus knerpen/suizen als je de luchtklep omhoog trekt.
Dus als ik die ronde schijf omhoog getrokken hebt kan ik het contactslot door draaien zodat hij start?
nee , als je de klep omhoog trekt en je start zal hij niet aanslaan.
maar geeft dan wel benzine als je het contact aan zet.
je geeft dan te veel benzine op dat moment en zal dan verzuipen als je de klep aanhoud onder het starten.
Okee stel dat hij dan loopt en ik zet hem weer uit.
Start hij dan een volgende keer weer goed of moet ik dan steeds weer met de tang aan de slag?
zoals ik al zei (goed lezen wat er bedoeld word leg nu alles 2x uit, maar dat geeft niet van vragen word je weis.?) , je haalt het rubber van de luchtmassameter af.
dan met een tangetje de klep voorzichtig omhoog trekken en kijken of de schijf niet onderin de trechter klemt.
klemt hij dan , klep in het midden afstellen.(zie ook topics over k-jet) staat alles in maar je moet het willen lezen).
klemt hij niet , dan benzine pomp aan zetten(zie topic over k-jet) en de schijf langzaam omhoog trekken.
nu beginnen de injectors te piepen/knerpen.
dat wil zeggen dat je benzine op de inlaatkleppen hebt.
nu moet hij willen starten.
Of hebben we de boel hierdoor ontlucht?
misschien luchtbel in maar denk het niet.
eerder klep die klemt
RESUMEREND:
Okee,morgenochtend zal ik die grote ronde schijf waar in het midden die bout zit met een tang lichtjes omhoog trekken met het contactslot aan.
Volgens jou moet ik dan horen dat het benzine aanzuigt.
nee , hij geeft de benzine onderdruk naar de injectors
deze gaan dus knerpen/suizen als je de luchtklep omhoog trekt.
Dus als ik die ronde schijf omhoog getrokken hebt kan ik het contactslot door draaien zodat hij start?
nee , als je de klep omhoog trekt en je start zal hij niet aanslaan.
maar geeft dan wel benzine als je het contact aan zet.
je geeft dan te veel benzine op dat moment en zal dan verzuipen als je de klep aanhoud onder het starten.
Okee stel dat hij dan loopt en ik zet hem weer uit.
Start hij dan een volgende keer weer goed of moet ik dan steeds weer met de tang aan de slag?
zoals ik al zei (goed lezen wat er bedoeld word leg nu alles 2x uit, maar dat geeft niet van vragen word je weis.?) , je haalt het rubber van de luchtmassameter af.
dan met een tangetje de klep voorzichtig omhoog trekken en kijken of de schijf niet onderin de trechter klemt.
klemt hij dan , klep in het midden afstellen.(zie ook topics over k-jet) staat alles in maar je moet het willen lezen).
klemt hij niet , dan benzine pomp aan zetten(zie topic over k-jet) en de schijf langzaam omhoog trekken.
nu beginnen de injectors te piepen/knerpen.
dat wil zeggen dat je benzine op de inlaatkleppen hebt.
nu moet hij willen starten.
Of hebben we de boel hierdoor ontlucht?
misschien luchtbel in maar denk het niet.
eerder klep die klemt