27 March 2008, 23:43
cooper
bij de meeste garage end en bij storingen aan auto's end.
doe je troubelsjoeten van uit de stoel.
je zit dus links voorin (bij de garage) als je er voor staat rechts dus
en de k-jet.unit zit dan rechts voorin de machinekamer als je ervoor staat links.
dan heb je op de K-JET.unit een luchtmassameter (trechter met klep) zitten en
een benzine verdeler.
de luchtmassaklep (in de K-JET.unit) zit verscholen onder de GROTE rubberen slang DIE NAAR de turbo gaat.
naast de benzine verdeler die met 7 slangen naar de motor gaat.
je hebt benzine overal , had je al verteld.
maar niet bij de injectors.
dus lees nu de post hier boven weer.
kijk ook eens op na 5 jaar k-jet weer aan de gang
en op k-jetronic delen
allebei sticky gemaakt door de modders
dus je hoeft niet te zoeken.
bij de meeste garage end en bij storingen aan auto's end.
doe je troubelsjoeten van uit de stoel.
je zit dus links voorin (bij de garage) als je er voor staat rechts dus
en de k-jet.unit zit dan rechts voorin de machinekamer als je ervoor staat links.
dan heb je op de K-JET.unit een luchtmassameter (trechter met klep) zitten en
een benzine verdeler.
de luchtmassaklep (in de K-JET.unit) zit verscholen onder de GROTE rubberen slang DIE NAAR de turbo gaat.
naast de benzine verdeler die met 7 slangen naar de motor gaat.
je hebt benzine overal , had je al verteld.
maar niet bij de injectors.
dus lees nu de post hier boven weer.
kijk ook eens op na 5 jaar k-jet weer aan de gang
en op k-jetronic delen
allebei sticky gemaakt door de modders
dus je hoeft niet te zoeken.