27 March 2008, 03:02
Super Walter! Alleen al de moeite van het polsen is een big thumbs up waard in mijn ogen.
1) ik ook. al kan ik geen garantie geven aangezien ik langzaam tijd moet vrijmaken voor een spuiter
2) ik houd het voorlopig op "normaal" onderhoud: bussen van de ophanging vervangen, misschien de remmen rondom en kleppen stellen.
3) uiteraard is het niet meer dan logisch dat je de onderdelen bij de gastheer koopt. Er zijn wel uitzonderingen: onderdelen die aftermarket (bewezen) net zo goed zijn en maar een fractie kosten van origineel. Tenslotte hoor je wel vaker dat een magazijnman met het schaamrood op zijn kaken een prijsopgave doet. We willen allemaal dat onze auto's goed onderhouden worden, maar we hebben heel bewust voor dit type gekozen omdat ze o.a. zo betaalbaar zijn te onderhouden.
4) vergoeding mag gerust boven de prijs van een DHZ garage liggen, tenslotte hebben jullie de expertise/ervaring/opleidingen en het speciaal gereedschap. Niet te vergeten een perfecte service en prachtige werkplaats!
5) In ieder geval een 'bewezen' deelnemer. Dus via lidmaatschap van een club of actieve forumgebruiker. Uiteraard willen jullie niet met bergen bestelde-maar-nooit-afgehaalde onderdelen zitten, dus een vooruitbetaling en/of contant bij afhalen regeling zou ik niet vreemd vinden.
Gr 8)
1) ik ook. al kan ik geen garantie geven aangezien ik langzaam tijd moet vrijmaken voor een spuiter
2) ik houd het voorlopig op "normaal" onderhoud: bussen van de ophanging vervangen, misschien de remmen rondom en kleppen stellen.
3) uiteraard is het niet meer dan logisch dat je de onderdelen bij de gastheer koopt. Er zijn wel uitzonderingen: onderdelen die aftermarket (bewezen) net zo goed zijn en maar een fractie kosten van origineel. Tenslotte hoor je wel vaker dat een magazijnman met het schaamrood op zijn kaken een prijsopgave doet. We willen allemaal dat onze auto's goed onderhouden worden, maar we hebben heel bewust voor dit type gekozen omdat ze o.a. zo betaalbaar zijn te onderhouden.
4) vergoeding mag gerust boven de prijs van een DHZ garage liggen, tenslotte hebben jullie de expertise/ervaring/opleidingen en het speciaal gereedschap. Niet te vergeten een perfecte service en prachtige werkplaats!
5) In ieder geval een 'bewezen' deelnemer. Dus via lidmaatschap van een club of actieve forumgebruiker. Uiteraard willen jullie niet met bergen bestelde-maar-nooit-afgehaalde onderdelen zitten, dus een vooruitbetaling en/of contant bij afhalen regeling zou ik niet vreemd vinden.
Gr 8)
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter

