22 March 2008, 22:54
Heb je 'm goed aangesloten ?( ok ....klinkt flauw , maar toch )
Op de stuureenheid moet ook een plus worden aangesloten (vanaf de bobine )
En vergeet niet een goede massa te vinden .
Toevallig heb ik m'n Haynes in m'n hok liggen dus heb ik het schemaatje niet
onder handbereik.
Morgen haal ik dat boek wel op en kan ik zien hoe de aansluitingen zitten .
Tevens zal ik naar wat nummers kijken.
Toen ik er aan begon had ik ook zoiets .
Ik had een set uit een 240 met B230 gehaald en een reserve stuureenheid uit een andere volvo meegenomen .
De boel in elkaar gezet met het reserve exemplaar en niet willen starten.
Daarna de originele erin, en tik ,lopen .
Moraal : uiterlijk lijken ze op elkaar , maar zijn toch verschillend.
Op de stuureenheid moet ook een plus worden aangesloten (vanaf de bobine )
En vergeet niet een goede massa te vinden .
Toevallig heb ik m'n Haynes in m'n hok liggen dus heb ik het schemaatje niet
onder handbereik.
Morgen haal ik dat boek wel op en kan ik zien hoe de aansluitingen zitten .
Tevens zal ik naar wat nummers kijken.
Toen ik er aan begon had ik ook zoiets .
Ik had een set uit een 240 met B230 gehaald en een reserve stuureenheid uit een andere volvo meegenomen .
De boel in elkaar gezet met het reserve exemplaar en niet willen starten.
Daarna de originele erin, en tik ,lopen .
Moraal : uiterlijk lijken ze op elkaar , maar zijn toch verschillend.
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.