17 March 2008, 12:32
Ik ben niet zo erg thuis in LPG. Volgens mij zijn er genoeg die op LPG rijden. Volgens mij valt het wel mee. Je moet gewoon met een goede frisse basis beginnen en er dus voor zorgen dat de motor tiptop is voordat je er gas in gaat plaatsen. Netjes de onsteking afstellen, en waar nodig vervangen.
Nogmaals, ik weet nog steeds niet of ik gelode benzine moet tanken. Lood werd voor de klepzetting toegevoegd,..zodat deze wat harder werd. Als er lood bij hoort in de eerste B27's dan lijkt LPG mij zeker niet geschikt.
Ik denk dat de carburateur wat simpeler om te bouwen is,..maar die vind je weer niet zo snel. Te meer dat het injectiesysteem een CI-injectie is. (Continu Inspuiting)
Ik weet het niet. Vraag de gasrijders hier eens.
http://volvolvo.nl/index.php?option=com_...pic=1562.0
Nogmaals, ik weet nog steeds niet of ik gelode benzine moet tanken. Lood werd voor de klepzetting toegevoegd,..zodat deze wat harder werd. Als er lood bij hoort in de eerste B27's dan lijkt LPG mij zeker niet geschikt.
Ik denk dat de carburateur wat simpeler om te bouwen is,..maar die vind je weer niet zo snel. Te meer dat het injectiesysteem een CI-injectie is. (Continu Inspuiting)
Ik weet het niet. Vraag de gasrijders hier eens.
http://volvolvo.nl/index.php?option=com_...pic=1562.0
264 RULES!!!!

