12 March 2008, 01:59
Ja wat dat roken betreft klopt idd.
misschien slimmer uitlaat eronder vandaan en leegkieperen.
dat haperen bij 4000rpm (later deed ie het ook op 2500rpm), kon ook zijn dat het gas op was.
maar ik heb er verder helemaal geen tijd voor gehad.
Tevens heb ik wat klappen gehoord in het vooronder, backfire misschien ?
Ook gaat er op een gegeven moment rood lampje branden als je snelheid maakt, als je afremt verdwijnt die weer ???
Je remschijven zijn krom als een hoepel ;D
En ik heb zo m'n vraagtekens bij de bedrading van het geheel.
Kortweg, er moet eens goed gekeken worden naar dat ding
+puntje; de automaat schakelt goed.
//edit
Ik vergat dat rare ding wat jij olie-retourleiding noemt.
Waarom zit daar een rare knik in ?
En ik denk trouwens dat je turbo ook niet helemaal fris meer is.
misschien slimmer uitlaat eronder vandaan en leegkieperen.
dat haperen bij 4000rpm (later deed ie het ook op 2500rpm), kon ook zijn dat het gas op was.
maar ik heb er verder helemaal geen tijd voor gehad.
Tevens heb ik wat klappen gehoord in het vooronder, backfire misschien ?
Ook gaat er op een gegeven moment rood lampje branden als je snelheid maakt, als je afremt verdwijnt die weer ???
Je remschijven zijn krom als een hoepel ;D
En ik heb zo m'n vraagtekens bij de bedrading van het geheel.
Kortweg, er moet eens goed gekeken worden naar dat ding

+puntje; de automaat schakelt goed.
//edit
Ik vergat dat rare ding wat jij olie-retourleiding noemt.
Waarom zit daar een rare knik in ?
En ik denk trouwens dat je turbo ook niet helemaal fris meer is.