10 March 2008, 00:27
hier het vervolg
bak zit erachter ging niet vanzelf moet ik zeggen na 4 keer erachter en er weer achterweg halen omdat hij niet mooi wou aansluiten aan het blok en de motor niet meer rond wou
kwam ik erachter dat je het beste de vloeistofkoppeling en bak tegelijk eronder kan zetten anders kreeg ik het niet voorelkaar .
is wel een gepriegel maar anders krijg je de prise as nooit goed in de vloeistofkoppeling naar mijn idee.
de baksteun 1 gat naar achteren gezet 2 nieuwe gaten geboord in de chassisbalken , toen de uitlaat er weer onder kwam de voorpijp tegen de baksteun aan ,,dus de baksteun weer op de orginele plek gezet en zelf een kleine aanpassing gemaakt om de bak weer aan de baksteun te bevestigen
toen olie erin en proef draaien ging gelukkig goed schakelt goed, alleen het overdrive gebeuren moet nog aangesloten worden
ik wil nu de pookhendel van de 760 omdat daar de od schakelaar opzit overzetten op de 264 bediening dan kan het project afgerond worden en kunnen we gaan cruisen ,
groeten eric
bak zit erachter ging niet vanzelf moet ik zeggen na 4 keer erachter en er weer achterweg halen omdat hij niet mooi wou aansluiten aan het blok en de motor niet meer rond wou
kwam ik erachter dat je het beste de vloeistofkoppeling en bak tegelijk eronder kan zetten anders kreeg ik het niet voorelkaar .
is wel een gepriegel maar anders krijg je de prise as nooit goed in de vloeistofkoppeling naar mijn idee.
de baksteun 1 gat naar achteren gezet 2 nieuwe gaten geboord in de chassisbalken , toen de uitlaat er weer onder kwam de voorpijp tegen de baksteun aan ,,dus de baksteun weer op de orginele plek gezet en zelf een kleine aanpassing gemaakt om de bak weer aan de baksteun te bevestigen
toen olie erin en proef draaien ging gelukkig goed schakelt goed, alleen het overdrive gebeuren moet nog aangesloten worden
ik wil nu de pookhendel van de 760 omdat daar de od schakelaar opzit overzetten op de 264 bediening dan kan het project afgerond worden en kunnen we gaan cruisen ,
groeten eric

