2 March 2008, 12:17
d'r is hier wel een topic te vinden waar iemand 't zelfde vroeg, moet je even goed zoeken.
In grote lijnen was het antwoord: ja, je kan ombouw overwegen met een low pressure turbo en IC. Of je dan veilig 200pk's gaat halen durf ik te betwijfelen, ik denk max 150pk zonder aanpassingen aan het blok zelf.
Een B23 turbo blok wissel geeft je dat vermogen wel makkelijk en de conversie is vlgs. mij niet enorm moeilijk en ook niet al te duur, want d'r worden zat 740's / 940's gesloopt.
Lastigst is denk ik de electronica werkend te krijgen, maar niet onoverkomelijk.
In grote lijnen was het antwoord: ja, je kan ombouw overwegen met een low pressure turbo en IC. Of je dan veilig 200pk's gaat halen durf ik te betwijfelen, ik denk max 150pk zonder aanpassingen aan het blok zelf.
Een B23 turbo blok wissel geeft je dat vermogen wel makkelijk en de conversie is vlgs. mij niet enorm moeilijk en ook niet al te duur, want d'r worden zat 740's / 940's gesloopt.
Lastigst is denk ik de electronica werkend te krijgen, maar niet onoverkomelijk.
